دانلود(بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه)

با توجه به اهمیت اجرای برنامه های مدیریت دانش در کتابخانه ها، هدف مقاله حاضر، تعیین وضعیت و اولویتبندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز بود مشخصات فایل تعداد صفحات20حجم0/333 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحاتمقاله مدیریت دانش,مقاله استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش,مقاله عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,استقرار مدیریت دانش در کتابخانه,پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه,مدیریت دانش در کتابخانه,عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه|42075050|akh1720509|اِی کِی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

با توجه به اهمیت اجرای برنامه های مدیریت دانش در کتابخانه ها، هدف مقاله حاضر، تعیین وضعیت و اولویتبندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز بود


مشخصات فایل
تعداد صفحات20حجم0/333 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf
توضیحات کامل
دانلود مقاله رشته مدیریتبررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز چکیده :هدف: با توجه به اهمیت اجرای برنامه های مدیریت دانش در کتابخانه ها، هدف مقاله حاضر، تعیین وضعیت و اولویتبندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز بود. روش: پژوهش حاضر از نوع کاربردی است و به روش پیمایشی انجام شد. برای گردآوری داده ها پرسشنامه استاندارد هنگ و همکاران 2005 مبنای کار قرار گرفت. این پرسشنامه عوامل موفقیت مدیریت دانش را در ده بعد دسته بندی کرده است. یافته ها: نتایج پژوهش نشان داد، حمایت مدیریت ارشد و معماری دانش، مهمترین عوامل در پیشبرد برنامه های مدیریت دانش در کتابخانه ها از دیدگاه کتابداران است. این در حالی است که تعیین وضعیت ابعاد دهگانه موفقیت مدیریت دانش نشان داد، این دو بعد دارای کمترین میانگین بودند. بیشترین میانگین نیز در میان ابعاد مربوط به بعد آموزش بود. همچنین یافته ها نشان داد، بین کتابخانههای دانشگاه فردوسی و شهید چمران اهواز در بعد سنجش عملکرد مبتنی بر دانش تفاوت معنادار وجود دارد. نتیجه گیری: در برنامه های مدیریت دانش، عوامل موفقیت، فعالیتها و اقدامات ضروری به منظور موفقیت در اجرای برنامه های مدیریت دانش هستند. این عوامل در صورت عدم وجود در سازمان، باید ایجادشده و در صورت وجود، باید پرورش یافته و توسعه یابند. این مقاله مهترین عوامل موثر بر اجرای مدیریت دانش را شناسایی و وضعیت آنها را در کتابخانه های دانشگاهی مورد بررسی و اولویتبندی قرار داد. کلیدواژه‌ها:مدیریت دانشدانشگاه شهید چمران اهوازدانشگاه فردوسی مشهدکتابخانه های دانشگاهی




"